simoneberg.reismee.nl

Football, paardrijden en verjaardag

Hey allemaal!

Alweer een tijdje geleden dat ik iets geschreven heb, dus het wordt wel weer eens tijd.

ondertussen heb ik alweer van alles gedaan. mijn leven is hier heel druk, er zijn niet veel dagen dat we niks doen. Mijn week ziet er ongeveer zo uit: maandag school en daarna basketball. Dinsdag school en daarna footballpractice van Mason en Tanner. Woensdag school en daarna basketball. Donderdag school an daarna footballpractice van Mason en Tanner. Vrijdag school en 's avonds de High School footballgame. Op zaterdag hebben en Mason en Tanner Football games. Op zondag gaan we naar de kerk. Naast al dat moet ik ook nog huiswerk maken en leren voor toetsen, ik heb hier bijna elke dag wel een toets. de toetsen zijn niet zo groot en je hoeft er niet zoveel voor te doen. Veel tijd om aan Nederland te denken heb ik niet, dus van heimwee heb ik gelukkig geen last.

Een paar weken geleden ben ik naar een Footballgame van LSU geweest. LSU is het footballteam van Louisiana. Amanda had kaartjes gewonnen voor de wedstijd, normaal zijn de kaartjes rond 200 dollar per stuk en nu had ze 4 kaartjes voor 10 dollar. De wedstrijd was echt geweldig. Het is echt een super groot stadion, ongeveer 2 keer zo groot als de Amsterdam Arena. We gingen met Amanda, de zus van Amanda en Brieanna, een nichtje. Voor de wedstrijd zijn we gaan kijken bij de "optocht", de spelers lopen in pak het stadion binnen en de cheerleaders, dansers en band komen langs. LSU won de wedstrijd dus dat was extra leuk.

Het leven draait hier echt om Football, we hebben minimaal 4 dagen per week football. Trainingen en wedstrijden van mason en Tanner en op vrijdag gaan we altijd naar de High school game. Dit is altijd heel leuk, op vrijdag hebben we ook altijd een peprally op school om het team aan te moedigen. Onze school is helaas niet zo goed en ze verliezen veel maar het is wel altijd leuk om te kijken, veel mensen uit te omgeving en van school komen kijken dus het is altijd erg gezellig.

Ik heb voor het eerst in mijn leven paard gereden. Ik had nooit gedacht dat ik ooit paard zou rijden en het nog leuk zou vinden ook. Ik heb niet alleen gereden Justin liep met me mee, maar het was wel leuk om te doen.

Begin deze maand was Mason jarig. Voor zijn kinderfeestje zijn we naar een grote gamehal geweest en gingen we lasergamen. Ik had gewonnen met lasergamen, wat ook niet zo raar is als je tegen allemaal 10/11 jarige kinderen speelt, maar ik was natuurlijk lekker fanatiek en hield me niet in hahaha.

Voor mij is bijna alles nu wel normaal geworden dus is het lastig om te bedenken waarover te schrijven. Als er iets is wat jullie graag willen weten over mijn leven hier kunnen jullie altijd een reactie plaatsen en dan zal ik daar de volgende keer over schrijven.

Groetjes vanuit Louisiana!

Reacties

Reacties

P. Berg

Tips heb ik nog niet voor je maar misschien komen die nog van een andere kant. Leuk dat je het zo naar je zin hebt. Je vader kan alvast wel gaan sparen voor een paard als je dat zo leuk vindt lijkt me. Ik kijk weer uit naar je volgend verslag. Groetjes van Oma en mij en hou je haaks.

Fred

Ik heb nog wel een schommelpaard staan ????

vivian_kern@hotmail.com

Hee simone!
Ik zag via de Share! Facebook groep dat je ook Sheila hebt al coördinator en we hadden best veel gemeenschappelijke vrienden aangezien ik in biddinghuizen woon. Ik zat vorig jaar ook bij haar en woonde in Fishville. Je schreef over Jena high en super toevallig geeft mijn host mom daar les haha. Nog veel plezier daar en als je vragen hebt kun je me altijd mailen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!